A New Beginning

Salaam aleikoum friends and Ramadan moubarak to all of you!

Welcome to the new “Itto’s living faith” with a fresh look and some changed pages and design. Take a moment, step in and enjoy, I hope you feel comfortable.

Thank you all for your ever faithful visit here, your lovely comments and thoughts, your dua’ and your support.
May Alah bless you all and grant you His mercy and may He make this Ramadan a month of consciousness, worship and growth for all of us.

Love and peace! Xxx

7 thoughts on “A New Beginning

  1. Liebe Itto,
    ich wünsche dir viel Zeit und gute Gedanken und Erfahrungen in diesem für dich so besonderen Monat – auch eine guten Neustart im Alltag; für mich beginnen jetzt die Ferien.
    Herzliche Grüße
    Ingrid

  2. PS: Ein wunderbar-frisches neues Design. Besonders die Dattel gefällt mir sehr,
    immer wieder bestelle ich mir in meiner Biokiste ein paar frische Datteln mit und genieße sie immer sehr.
    Ingrid

  3. Glad to see the new look of your blog Itto. Hope all is well with you. Take care dear and have a sweet day.
    Marie

  4. wa alaikum salam wa rahamtullah and Ameen, I wish you an your family a blessed Ramadan! Your new theme is lovely!! but I was so in love with the old one:)) wishing you good days!

  5. Wa alaikum salam wa rahmatuLLAH – Ramadan kareem to you and your family.

    Ich war erstaunt über dein neues Design, bin auch noch etwas fremd damit, weil alles etwas kühler wirkt, aber dafür bin ich auf deiner Bücherliste gelandet und war erfreut, so viele Vorschläge zu finden. Ganz viele von deinen Tipps habe ich schon gelesen, manche sind auf meiner Leseliste, ich will z.B. endlich mal das Buch von Jean Liedloff lesen, ich bekomme es nur nicht in der Bibliothek, überall ist es ausgeliehen. Das Buch “Drei Tassen Tee” werde ich mir nach deiner Vorstellung auch noch genauer ansehen.
    Es ist immer schön, jemanden über seine Bücher etwas besser kennenzulernen.

    enim sou.

  6. Happy Ramadan! Die neue Style ist einfach toll – inspiriert mich, und ich bin stets in Gedanken bei euch. Salam aleikum.

Leave your thoughts!

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s